HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan

2010.11.15. 20:35 ágnesálmok

 Bálint Lóri volt a pasim.. ott voltunk a Nosztalgiában,de a hely amúgy teljesen másképp nézett ki.. ő olyan ganyéhányós szettben.. telefonált.. nekem mennem kell olyan háromnegyed 11 körül s adtam a szája szegletébe egy puszit .. s akkor ő olyan megvizesedett csillag -boci szemekkel kérdezte,hogy: de ugye átjössz délután?.. s akkor kijöttünk Katóval s siettünk haza.. s a Rubinnál ment lefele Anya,Zsiga Kati s kicsiPanna.. s mi siettünk,hogy hamarabb érjünk haza,mint Anya,nehogy megtudja,hogy nem is hokimeccsen,hanem Nosztalgiában voltunk.. s Kató előre futott.. de olyan  vámpírgyorsasággal.. s én szánkóval mentem az aszfalton.. a Limpexnél sungba jöttem s mentem hazafele a szánkóval..Kató a Gyilkostó épületénél megállt s mondtam,hogy gyereeeee s aztán elhagytam őt.. s kb Illyés Orsikáék háza előtt állt egy sárga Dacia Logan. s hallottam fentről Anya hangját.. mondtuk neki,hogy nyert egy kocsit a Ben Com Mixttől.. de ő nem hitte: nemhiszem,mert tata hozta haza,nem a bencommixtesek!.. mondomjóóó..

s azzal felkeltem :-j 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr332451008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokidoki 2010.12.18. 21:39:19

=))))))))))=)))))))))) ganyéhányó szetttt :))))))))))))))
jaj na :))))))))))))))) ez oan jó te Ági :))))

chester10 2011.03.19. 16:55:22

Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam veled :))
süti beállítások módosítása