HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

Kaufland.. Vitaandris.. libegő.. fényképezőgép.. Rózsi mama

2012.01.30. 16:54 ágnesálmok

 a Kauflanban voltam, ami igazából egy nagy gazdag család lakása volt, egy óriási nappali térrel meg fénylő szalagparkettel és fémkorlátokkal, bőrfotel és ilyen extrák.. nos, bementem egyik szobába és lefeküdtem az ágyra.. aztán egyszercsak bejött Vita Andris is lefeküdt mellém.. beszélgettünk, még örültem is, hogy milyen jófej meg hogy szóba áll velem :))) de aztán kerek perec megkérdezte, hogy ,,megyek-e vele d****?! :)))) s mondtam, hogy nem ember.. s akkor hirtelen ő átváltozott egy rövid, felzselézett hajú, kövér román srácra, aki annyira nem bírta elviselni az elutasítást, hogy megakart fojtani a paplannal.. aztán sikerült kibújjak a romány állat karmai közül, kifutottam a nappaliba s mondtam az egyik kauflandos csajszinak, hogy ezek megtámadtak s ő, mintha ez egy mindennapos dolog lenne, benézett a szobába s megállapította, hogy hát semmi különös gond nincs.. /:) 

 

leültem egy fotelbe és próbáltam megnyugodni, ekkor kijött Andris és a srác (már két külön ember voltak) és kezdtek velem perelni, hogy én miért állítok ilyen csemerségeket róluk, mikor tudom, hogy nem is történt meg stb.. :))) 

 

aztán hirtelen egy hegyre mentünk fel libegővel, de Felszeg fele a hegyre (???) s Adéllal dumáltam vmit s kellett volna fotózzak s aztán hirtelen szintén Felszeg fele menet az utcán mentem egy kisebb öreg nénis csoporttal s az utca másik oldalán Rózsi mamám egyik bátyja egy háztetőn dolgozott s integetett s volt nála egy fotógép.. s mamám ott kezdett okoskodni, hogy ő tudja, hogy milyen jó gép ez s ez nagyon sok mindent tud s igazán jó s ő tudja, de ő tényleg tudja :)))) 

 

s oszt ennyi erről :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr823977474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása