HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

feladatlap

2010.12.20. 20:58 ágnesálmok

 asszem Deborával voltam s akartam elküldeni a magyar verseny második fordulójának a feladatlapját .. már akartam nyalni le a borítékot,amikor rájöttem,hogy csak az a két feladat van megoldva, amiket én már a valüságban lerendeztem :P

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr192528790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokidoki 2010.12.22. 20:15:13

ez hazugság, amit én oldottam meg is kész van :P

hokidoki 2010.12.22. 20:21:58

damn lie...az is megvan amit én irtam meg :P

hokidoki 2010.12.22. 20:28:06

léci az utolsó kommentet s ezt törüld ki :))) most látom h kiirta :">
süti beállítások módosítása