HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

utazás a tengerre

2012.01.06. 12:43 ágnesálmok

 Rajmi bátyjáékkal mentünk a tengerre.. a gyöngyökkel díszített barna topánkámat ott felejtettem náluk (mármint itt Gyergyóban, Rajmiéknál) és felmentem érte, mielőtt indultunk volna.. ott volt egy csomó vendég.. aztán siettemben ismét ott felejtettem a topánkát, de már nem mentem vissza érte.. én Becze Norbi apjának a BMW-jével utaztam a tengerre, Norbi vezetett, ott volt még Lukács Lacika, Tóber és Adél meg Árus Peti.. lejöttem a lakásból és mondtam Norbinak, hogy kéne még vmi kaját vegyek az útra.. kiszálltunk, elindultunk egy blokk aljabeli üzlethez, de inkább aztán a Kauflandot választottam.. vissza a kocsiba, irány a Kaufland, de ekkor már Norbi bőrében a Vészhelyzet sorozatból az a fiatal szikár doki volt, Noah Wyle (tegnapelőtt olvastam róla egy magazinban a fogorvosnál).. a vásárlás maga kiesett, mert megébredtem, de visszaaludtam és folytatódtak a dolgok..

 

Richiék elindultak hamarabb, de mondták nekünk, hogy 40 perc múlva is ráérünk menni, mert nem akarja, hogy a délutáni nagy hőségben érjünk oda.. akkor mi Adéllal megálltunk egy kirakat előtt és nézegettük a nagy szív meg óramedálos nyakláncokat és addig idétlenkedtünk, míg amit én kinéztem azt valaki megvette.. pedig mindvégig ott álltunk a kirakatban és kommunikáltunk az eladókkal, aki mellesleg a volt osztálytársunk, Csibi Réka és a nővére voltak.. namindegy. aztán meg bementünk egy turiba és 85 lej volt kilója a ruhának.. volt néhány jó cucc, de nagyok voltak és nem akartam fölöslegesen költeni a pénzem, de egy sapkát megvettem.. kijöttünk a turiból és csodálkoztam, hogy Gyergyóban vagyunk, én úgy hittem, hogy Kolozsváron.. 

 

shit.. így aztán valahogy elindultunk, de a nyaralás fele már nem ment le.. :P 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr1003524001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása