HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

Icike kislánya + Apa buszt vesz

2011.06.08. 21:02 ágnesálmok

 Icikének megszületett a gyereke, aki kislány lett és Zsuzsikának hívták (ezt ugyan nem mondta senki, de én tudtam :P ).. Anya és Apa jöttek haza Pestről s hozták magukkal.. s ideadták a kezembe.. egy sárga plédbe volt, aminek olyan anyagja volt, mint Anya kedvenc portörlőjének s mellette volt még vmi sárga napocska v nemtoom.. s élénk zöld szemei voltak a kislánynak, de nagyon szép volt.. egy napos volt, de már a szemei nyitva voltak és asszem volt vmi régimódi aranyfülcsi is a fülében.. s jöttem fel vele az emeletre s még vmi más is volt a kezembe, mint ő s útközben elhagytam a lépcsőnél s feljöttem s észrevettem s visszamentem s ott volt plédestől a lépcsőn, de nem sírt, semmi baja nem volt.. s leültem vele az ágyamra s kibugyoláltam s már tök édin beszélt, mondta, hogy rahát meg lekvár. :)) 

 

egy másik álom meg, hogy a Bucsin tetőn voltunk s Apa vett egy sötétkék mikrobuszt (pont olyan volt, mint amivel ebben az évben jártunk kosarazni erre arra) s be ment vele az oldalon.. s ilyen csereklyés volt az egész s Anyum nagy nyugisan állt az úton s ott igazgatta Apát, hogy erre s arra s így csináld s úgy.. s még ennek volt kb két része az álomnak, tuti valami kosaras, de már nem emlékszem.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr332968869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása