HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

oszim és a gumicsizma

2011.08.28. 20:16 ágnesálmok

 a Virág negyed egyik tömbházának aljában volt egy turkáló, ahova bementem és az oszim volt az eladó.. láttam, hogy egy csomó ruhás polc le van nájlonnal takarva és ebből biztosan következtettem rá, hogy lassacskán bezár ez a turi is.. és kaptam egy bokán felül érő gumicsizmát, ami fekete volt és egy csomó virág meg békejel volt rajta.. s eleinte nem tetszett, de aztán felpróbáltam és beleszerettem.. s megakartam venni, mire az oszim nagy flegmán, hogy: az 90 lej.. mondom de hát hogyhogy ennyi, mikor úgyis mindjá megy csődbe a kóceráj? .. s mind erősítette, hogy nem ad árengedményt, így nem vettem meg a világbékés gumicsizmát és kiakadtam az oszira és eldöntöttem, hogy soha többet nem szólok hozzá.. :)) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr243186178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása