HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

Ricsi - Kató - Budapest

2011.09.18. 11:26 ágnesálmok

Ricsivel és Katóval ott voltunk egy pesti kollégiumban, vhol a budai vár közelében.. éjjel kimentünk egyet vmerre, de én  a várba akartam menni, mert ott sörfesztivál volt.. de Kató s Ricsi beültek egy kocsmába s ott már rendeltek egy sört.. s én bementem s mondtam menjünk a várba s ők gyorsan megitták s azzal Richárd a kezembe nyomott egy tízezrest hogy fizessek.. odamentem a pulthoz s fizettem s a nő ott egyezkedett, hogy milyen pénznemben adjon vissza, mert forintja kevés van s így adott lejt s eurót s vmi szlovák pénzt is s mondta, hogy ad forintot is, ha nagyon muszáj , mennyi kéne ma estére? s mondtam bár négyezer mindenképp.. s akkor ott balfaszkodtunk s adott vagy öt pénznemet vissza s aztán kimentem az utcára s jöttek vmi néger csávók s csajok s angolul, tök para nélkül, helyesen megkérdeztem, hogy: hey, please, just a moment, i dont want to attack you, so could you tell me where is the budafok street? s akkor a csaj előkapta a mobilját s megnézte s elirányitott s mi elindultunk s ennyi volt :)) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr133235571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása