HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

finomcsókos.. verekedő csiki csajok..

2012.01.05. 11:35 ágnesálmok

 M állt mamámék fürdőajtajában és nagyon finoman csókolt.. beleremegtem, álmomban is.. éééés aztán jött Anya és megkérte szépen, hogy ne nyomlujon már rám, mert nekem barátom van. .))))) 

 

egy udvarház felépítésű wellnes központban voltam, asszem Adél is ott volt, de biztos, hogy nem egyedül voltam.. ééés ahhoz, hogy bemehess az udvarba, egy belépőjegyet kellett váltanod.. és mi, véletlenül tisztasági betétet váltottunk az automatából, mert  a bevezető boltív alatt medencék voltak, csak nőknek és ők vehettek tisztasági betétet.. és erre három vasalt hajú csíki ribi nekem szökött és falhoz nyomtak, meg mondták, hogy múltkor is hogy beszóltam nekik, most megvernek.. s kezdtek ráncigálni az idióta vadbarmok.. aztán leüvöltöttem a fejüket és jött asszem Köllő Isti és végül ,,megmenekültem a démoni harcosok karmai közül" /:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr163521414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása