HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

Budapest - Párizs - vonat

2011.11.08. 08:44 ágnesálmok

 utaztunk Budapestre.. Adél, Bagossy Lacika, Huni, Panty, Anya, Kató, Rózsi mama.. nagyon közel voltak egymáshoz a szembe levő székek a vonaton és az egész nyitott, egybe fülke volt.. mint a repülőn.. ééés nem volt folyosó, semmi, csak nagy üvegablakok mind a két felől.. a vonatom beszélgettünk Adélékkal és kiderült, hogy amikor szeptemberbn Szakács Bogival meg Baricz Emőkével meg ott a vásárhelyi bandával el voltak menve Párizsba, akkor nem is kirándulni mentek, hanem egy nagy csínytevést vittek véghez, egy csomó hülyeséget megcsináltak és csak idiótáskodni mentek oda.. s ott volt Bagossy Lacika is :)) s ezt nem akarták elmondani hamarabb.. hogy legyen hatásos :)) 

 

aztán megérkeztünk Budapestre - s tényleg, Gáll Bogi is ott volt - s mi ketten addig teketákoskodtunk a vonaton, míg elindult tovább  s nem szálltunk le.. s én le voltam akadva, hogy Pesten miért csak két percet áll ez a hülye vonat, mikor Kolozsváron is legalább negyed órát szokott.. s aztán megállítattuk a kalauzzal a vonatot s leszálltunk.. s olyan gyártelep volt végig a sínek mellett, kékes-fehéres.. s visszagyalogoltunk az állomás épülethez (ami kb olyan volt, mint ami mondjuk Csicsón is vagy Szárhegyen is van.. ) és Anya leszidott, hogy mit bénáztunk.. s aztán felmentünk Icikéékhez s én bent voltam a fürdőben, babráltam az ékszerekkel a tükör előtt és mind rémlik Uzsunak az idétlen zöld színű mennyasszonyi ruhája, hogy ő is ott volt a lakásban, asszem a konyhában ült vagy nemtoom, de hallottam a hangját.. (a mennyasszonyi ruha azért volt benne sztem, mert tegnap este régi képeket nézegettünk a tesóimmal és megláttam egyet a lakodalomról is .. :D) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr343362697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása