HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

szép Nike

2011.05.04. 15:34 ágnesálmok

 Hugommal voltunk egy olyan turiban, ahol nagy szekrényekben voltak, kartondobozokban a ruhák s ott babakocsik s minden... s kaptam egy dobozt, amibe Nike cipők voltak.. s tök újszerüek, :D s kaptam egy szépet, aminek lekerekített orra volt, kb a közepéig lila (és fordított bőr) onnan hátrafele már türkizkék és rendes bőr anyagból és a bokáján hátul - felül egy zebramintás sáv.. wááá... nagyon megtetszett és gondolkoztam, hogy kosárcipőnek vagy utcainak vegyem-e meg s aztán mondta a két eladó néni, hogy fessek rá valamit, mert az olyan eredeti.. :D s egyből Berszán Árus Bence jutott eszembe s el is képzeltem, hogy festi a szép szivárváyokat rá s minden.. ja és még hogy én azt hittem, hogy 46-os a cipő, de Kató kiderítette, hogy 41-es s csak kicsivel volt nagyobb a lábamnál s tökjó volt :D:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr482877337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása