HTML

Álmos napló

mivel nagyon sokszor álmodok rengeteg badarságot meg vicces és néha ijesztő meg mindenféle érdekes jelzővel ellátható dolgokat,ezért,hogy ne felejtsem el őket és néha jókat tudjak kacagni rajtuk utólag visszaolvasva,ma reggel eszembe jutott,hogy miért ne csinálhatnék nekik is egy blogot.. majd publikálok benne hébe-hóba :D

Friss topikok

  • chester10: Pfaj ezt illene lenne belinkelni a progym oldalara :)) Szep! Szia Agi Tihi voltam es nem almodtam ... (2011.03.19. 16:55) Bálint Lóri,szánkó,Dacia Logan
  • hokidoki: awh crap :-S (2010.12.24. 21:24) feladatlap

Linkblog

egy amerikai csaj

2011.08.09. 10:42 ágnesálmok

 Amerikában voltam megint.. s tök vagány volt meg minden, de már csak annyira emlékszem, hogy egy barna hajú  csajnak a házába mentünk, aki a mostoha apjával élt együtt.. s az apja egy nővel vacsorázott.. s volt az asztalon Fornetti meg mittomén.. s elég távolságtartóan beszélt a lány az apjával sss én még vmi bácsival vagy nénivel voltam, nemtoom, de lehet, hogy ők a nagyszüleim voltak.. már nem emlékszem pontosan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agiialmok.blog.hu/api/trackback/id/tr23136409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása